Facebook Linkedin Twitter
Zoeken
Service & Support
Service staat bij ons hoog in het vaandel, en dat vertaalt zich in onze helpdesk. Zowel telefonisch als via e-mail kunt u bij ons terecht met uw vragen. We zijn trots op de software die wij maken. En we putten er voldoening uit als zelfs de meest complexe applicatie of website feilloos werkt. Daarom garandeert Inforing een uitstekende begeleiding bij implementatie en gebruik van de software. We staan bovendien open voor vragen, ideeën en suggesties, zonder dat daar meteen een prijskaartje aan hangt.
Onze medewerkers staan voor u klaar om u zo snel als kan weer op weg te helpen. Mocht u speciale eisen of wensen hebben op gebied van onze service dan kunnen we hier afspraken over maken in een SLA (Service Level Agreement).

Met behulp van onze in-house ontwikkelde hulpmiddelen monitoren we 24/7 uw site of applicatie en kunnen ingrijpen wanneer iets onverhoopt niet meer naar behoren draait.
DIGITALE NIEUWSBRIEVEN
REGISTRATIESYSTEEM RIS